who wants to live forever

pååsk! snart. har letat efter äggen hela dagen men alla andra blåblodiga jävlar på skolan har redan hunnit före mig i jakten. och jag vågar inte gå ner i de läskiga byggindustridelarna och leta för där är man stor och muskulös och passar bara in som tjej om man är jättebutch och har målarfärg på sin slitna bajentröja.. det roliga är att det går en tjej nere på bygg och hon har blivit mer och mer manlig för varje år som gått.. från tights till baggy till boxers till kortklippt till osminkad.. jizes. själv har man ju tagit första steget mot flata genom att skaffa longboard (vilket fresten verkar bli en jävla mainstream grej över hela sverige, vad är det här? fuck me!! fjortisar osvovs hör inte hemma på brädor! varför kan dem inte stanna på uteserveringarna med sina level??). och jag är redan skejtskadad, vridna leder och blåmärken och så klappar jag den gonatt och pratar med den. vem behöver vänner när man har bräda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0