heyjo

Jahaja. Lite saker:
- har införskaffat The Hobbit. Tittat på den tre och en halv gång sen jag köpte den. Köpte den igår. Den är 3 timmar lång. eeeehhe
- är numera lite mer blond dårå. Känns konstigt att tillochmed säga det för jag har inte vart "blond" sen ca 2007. (FUCK I'M OLD). Kände mig som en prisessa/high fashion model på salongen pga två feminina män (som jag skulle kunna gifta mig med för att dem var så fina) jobbade samtidigt med mitt hår och sa till alla andra att känna på det och undrade what my secret was. Skulle jag kunna vänja mig vid
- har hittat en mataffär som säljer svensk mat bara fyra stopp härifrån. Alltså. Aee. Naaaeee. I can't even. Ah. Chips. Dip. Brunsås. Kaviar. Nyponsoppa. Ostkaka. Skrämmande hur mycket saliv jag har i munnen nu. ÅÅÅH
- Firar med att titta på alla säsonger av "Vad blir det för mat?" på youtube<<3<333<3 inget gör mig så lugn som matlagningsprogram. Älskar hur Per Moberg med sitt vågiga hår ba skalar potatis utomhus och svettas i maten<333<3
- På tal om potatis--- har dem ens nypotatis i England???? STRESSEN som denna fråga medför sig.
- Idag såg jag en massa humlor och det vårskriker i hela mig (trots dem traumatiska minnena av humlesticket i min vänstra ljumske för tio år sen).
- blir helt tårögd när jag tänker på mat, åh vad jag älskar dig mat.
- nu kommer jag inte riktigt på vad jag ska skriva mer. Älskar London så hääär mycket. En kärlekshistoria
- sett nya Hunger games-trailern, ASÖM
- Känns som att få en kniv i magen när jag tänker på 1. nästa Hobbit-film kommer inte ut förrän i december, 2. nästa Hobbit-film kommer ut i december. Sen är det bara EN kvar och då kommer det bli depression ala Harry Potter style all over again. Varför lämnar ni mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0